Jak uzyskać polski IBAN w Revolut?
Krótko i na temat.
Pierwsza, chyba najważniejsza rzecz, o której mało kto wie - JEŚLI WERYFIKOWAŁEŚ KONTO PRZY POMOCY INNEGO DOKUMENTU, NIŻ DOWÓD TOŻSAMOŚCI, TO NIE DOSTANIESZ POLSKIEGO IBAN. To jakaś kwestia regulacji prawnych. Rozwiązaniem będzie aktualizacja danych i przesłanie skanu dowodu osobistego.
Jeśli powyższy akapit mamy za sobą, a dalej nie dostaliśmy polskiego numeru rachunku w Revolut, to można poczekać tydzień lub dwa. Jeśli to nie przyniosło skutku to mamy dwie możliwości:
1. Wykupienie wyższego planu, np. Premium. Użytkownicy wyższych planów mają w pierwszej kolejności nadawane polskie numery IBAN w Revolut. Tutaj zaznaczę, że mamy 14 dni na odstąpienie od umowy. Jeśli w tym czasie dostaniemy "co chcemy", to rezygnujemy z wyższego planu i przechodzimy na standard, a Revolut zwraca nam kasę :)
2. Rozmowa z konsultantem na czacie aplikacji. Revolut niby ma 500 polskich konsultantów, ale doświadczenie pokazuje, że i tak później trafia się na Chińczyka, korzystającego z translatora :)
Powiem najpierw że pisanie maili, rozmowy na Facebooku lub Twitterze, nic nie dadzą, bo tam odpowiadają tylko na proste pytania, nie dotyczące bezpośrednio konta. Rozmowa poprzez aplikację, automatycznie weryfikuje naszą tożsamość, a "agent" może od razu podziałać na naszym koncie.
Z moich obserwacji wynika, że konsultant może bardzo szybko przydzielić nam polski IBAN Revolut.
Aby skorzystać z tej opcji należy: Wejść w aplikację mobilną Revolut -> “Profil” - kliknij w swoje zdjęcie lub inicjały na górze po lewej -> ikona znaku zapytania "Pomoc" -> ikona chmurki “Nowy czat” -> w rozmowie wpisz frazę "live agent", aby połączyć się z żywym doradcą.
Jeśli pomogłem to miło będzie jeśli PODZIĘKUJESZ
bardzo dziekuje. jasno i czytelnie i rzetelnie. to jest konkret odp. wiem co mnie czeka i wiem co moge zrobic. WIELKIE DZIEKI.
OdpowiedzUsuńCieszę się, że mogłem pomóc :)
UsuńKonkret
OdpowiedzUsuńDziękuję za mądrą poradę,dzięki której uzyskałem polski IBAN.Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńCieszę się, że mogłem pomóc :-)
UsuńDziękuję, cieszę się, że znalazłam ten link i konkretną poradę. Postąpiłam wg instrukcji, działa. Mam polski IBAN. Wielkie dzięki
OdpowiedzUsuńSuper :) A ja dziękuję za ten komentarz :)
UsuńDziękuję. Walczę drugi dzień bo w pierwszym nie szło się dogadać. Teraz trafiłem na normalną osobę. Fakt komunikacja po angielsku ale przynajmniej działa. Wskazówki bardzo cenne. Odemnie za to duże piwko
OdpowiedzUsuńCieszę się, że pomogłem :)
UsuńPowalczyłem dwa dni. Ale się udało. Najważniejsze nie odpuszczać w rozmowach z konsultantami. Dzięki za ten artykuł i konkretne podpowiedzi.
OdpowiedzUsuńDziękuję za komentarz :)
Usuń